شرایط استفاده از خدمات

۱- این برنامه امکان ضبط تماسهایتان را، چه داخلی و چه خارجی، ایجاد می‌کند. این سرو​یس​​ به صورت رایگان یا پولی در اختیار شما قرار گرفته است و هیچگونه تضمینی برای همیشه در دسترس بودن نمی‌کند.

۲- برای ایجاد حساب کاربری بایستی شماره موبایل خود را که برای ضبط تماس از آن استفاده می‌کنید را وارد نمایید. در صورتی که سیستم ضبط تماس​ آوا​ قادر به ارسال پیامک به شماره شما باشد، کد ۵ رقمی را جهت احراز هویت به شما پیامک خواهد کرد و در صورت عدم توانایی به ارسال پیامک نیز، شما بایستی به صورت دستی اقدام به ارسال پیامک به سیستم نمایید تا احراز هویت شوید.

شما با تایید این شرایط​ استفاده از​ خدمات​،​ ​قبول می‌کنید که مالکیت شماره‌ای که از آن در این سرویس استفاده می‌کنید برای شخص شماست.

۳- شما موافقت می‌کنید که از سرویس ضبط تماس​ آوا​ فقط برای مصارف کاملا قانونی متناسب قوانین ایران و یا کشور مقصد/مبدا استفاده نمایید. شما نبایستی هیچ مکالمه غیرقانونی، خطرآفرین، تهدیدآمیز، بی‌ادبانه، افترا آمیز، مبتذل، زشت، بی‌حرمتانه، تنفرآمیز، نژادپرستانه​ یا هر مکالمه ناشایسته غیر از موارد ذکر شده که منجر به جرم جنایی/قضایی شود را از طریق ضبط تماس ضبط نمایید.

به طور خاص، شما ممکن است با ضبط تماس و عدم خبر دادن به طرف مقابل، قوانین جایی که شما ​قرار دارید​ یا جایی که فرد مقابل قرار دارد را نقض نمایید یا ​مسئولیت مدنی برای خود ایجاد نمایید​.​​ همچنین ممکن است با اشتراک‌گذاری فایل مکالمه با دیگران، موجب نقض قوانین حریم خصوصی افراد شوید یا آبروی فرد مقابل را ببرید. ضبط تماس آوا وسیله‌ای بیش نیست و هیچگونه مسئولیتی در ازای اینگونه استفاده ناصحیح را بر عهده نمی‌گیرد.

ضبط تماس​ آوا​ این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در مواقعی که شما​​ رفتار ناشایستی انجام دهید یا قوانین​ کشور ایران یا کشور مقصد​ را نقض نمایید، به صورت یک طرفه حساب کاربری شما را مسدود نماید.

۴- ​مسئولیت حفظ امنیت حساب کاربری و استفاده‌هایی که از سرویس ضبط تماس​ آوا​ می‌کند بر عهده شما می‌باشد. پرواضح است که در صورت استفاده شخص دیگری از این سرویس، هزینه‌اش به حساب کاربری شما منظور خواهد شد. اگر فکر می‌کنید حساب کاربری شما به صورت غیرمجاز​ ​استفاده می‌شود، بایستی با پشتیبانی ضبط تماس تماس گرفته و خبر دهید و اقدامات لازم متناسب شرایط انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که مالک اصلی حساب کاربری، دارنده شماره موبایل محسوب می‌شود.

​۵- ​سرویس ضبط تماس​ آوا​ به صورت رایگان ​یا پولی در اختیار شما قرار گرفته است. ضبط تماس​ آوا​ هیچ شرایط بازگشت وجهی برای پرداخت‌های انجام شده ندارد. قیمت‌های بسته‌ها در طول زمان ممکن است جابجا شود یا تخفیف بخورد. در صورت بروز مشکل فنی در راستای تحویل​ ​سرویس​ نیز​، ضبط تماس​ آوا​​، اعتباری به اندازه ​قیمت​ همان سرویس​ را ​به​ حسابتان بازگشت خواهد داد.

​۶- ​تمامی مکالماتی که از طریق حساب شما انجام شود پس از گذشت ​۶ ماه از زمان تماس، پاک خواهد شد. شما موظف هستید در سریعترین زمان ممکن، فایل‌های مکالمه خود را از طریق برنامه دانلود نمایید.

۷- ممکن است در بازه‌های زمانی، امکانات جدیدی به برنامه اضافه کنیم و یا امکانات فعلی را حذف یا تعویض کنیم. در صورت تمامی این تغییرات موظف هستیم به شما اطلاع‌رسانی کنیم و شما نیز موظف هستید شرایط استفاده از خدمات جدید متناسب امکانات جدید را مطالعه نمایید.

۸- در صورت بروز​ هرگونه​ ​مشکلی​​​​ در روند پرداخت​ یا​ عدم تحویل اعتبار​،​ ​بایستی مشکل خود را با پشتیبانی ضبط تماس​ آوا​ در میان بگذارید. تیم پشتیبانی ما تمامی تلاش خود را خواهد کرد که در اسرع وقت مشکلتان حل شود.

۹- مالکیت حساب کاربری برای فردی حساب می‌شود که مالکیت شماره تلفن را دارد.

۱۰- هر زمان که بخواهید، میتوانید با ارتباط با پشتیبانی، حساب خود را غیرفعال کنید. ما حساب شما را مسدود کرده و اعتبار استفاده نشده‌تان و نیز تماس‌هایتان ​را ​به طور کامل ​حذف خواهیم کرد.

۱۱- سرویس ضبط تماس​ آوا​ این حق را برای خود محفوظ می‌داند که ​در ازای نقض​​ این موافقت‌نامه​​​،​ دسترسی شما به سرویس خود را مسدود کند. اگر فعالیت مشکوکی از طرف شما مشاهده شود، سرویس ما شما را در سریع‌ترین زمان مسدود کرده و تحقیقات خود را شروع ​خواهد کرد.​

۱۲- سیستم ضبط تماس​ آوا​ این حق را برای خود محفوظ می‌داند که هر موقع بخواهد متناسب قوانین مالیاتی، نرخ مالیات را بر روی هزینه تماس‌ها اضافه نماید یا تغییر دهد.

۱۳- ضبط تماس​ آوا​ هیچ ضمانتی به هر شکلی به صورت صریح یا ضمنی در ارتباط با قانونی بودن سرویس خود در هیچ کشوری غیر از ایران را نمی‌کند. همچنین این سرویس هیچ ضمانتی به هر شکلی چه به صورت صریح و چه به صورت ضمنی برای محدودیت‌های فنی یا انتقال برنامه به فرد​ ​دیگری را بر عهده ​نمی‌گیرد.​​

۱۴- ضبط تماس​ آوا​ هیچ مسولیتی در ازای عدم توانایی‌اش​ برای ارائه سرویس حین وقوع موارد اضطراری را بر عهده نمیگیرد. این عدم ​می‌تواند به دلیل مواردی همچون موارد زیر باشد ولی محدود به این لیست نیست​:
مواردی همچون رخدادهای طبیعی، آتش‌سوزی، جنگ، انفجار، قطعی برق، زلزله، سیل، اختلافات کارمندی/کارگری، مشکلات شبکه‌ای یا هر اتفاقی که به صورت معقول منجر به قطع سرویس ما شود.​

۱۵- شما موافقت می‌کنید که سرویس ضبط تماس​ آوا​ بر​ ​اساس نیاز و متناسب​​ شرایط​،​ از شماره شما جهت ارسال پیامک استفاده نماید. این سرویس هیچگونه پیامک تبلیغاتی و یا نامربوط به سرویس ضبط تماس را ارسال ​نخواهد کرد.​​​

۱۶- این موافقت‌نامه ممکن است در طول زمان تغییر کند ولی آخرین نسخه از این موافقت‌نامه همواره از صفحه تنظیمات در دسترس شما است و می‌توانید آخرین تغییرات را ملاحظه نمایید.

شما با ادامه استفاده از این سرویس​،​ تایید می‌کنید که این موافقت‌نامه را ​خوانده و قبول دارید.

​۱۷- ​اگر هر بخشی از این موافقت‌نامه​ حذف،​ نامعتبر یا غیرقانونی شد، باقی بندهای این موافقت‌نامه به قوت خود باقی است​.​